joi, 7 ianuarie 2010

Facts of life

Obisnuim sa ne traim viata intr-o rutina incredibila. Aproape ca uitam de adevaratele noastre placeri si de ceea ce ne face sa ne simtim bine. Stim ca trebuie sa mergem la munca, ca avem de achitat rata la banca, rata la masina, ca e criza, ca trebuie sa mai taiem de pe wishlist ca deh...nu poti sa le ai pe toate.
Dar oare totul trebuie trecut prin prisma materialului, oare nu putem sa ne bucuram de cele mai simple lucruri care pana la urma sunt cele care ne fac sa ne simtim completi?
In goana noastra nebuna de a avea, de a face uitam ca imbratisarile parintilor, zambetul mamei sau zambetul unui copil, sarutul iubitei/iubitului, intalnirile cu prietenii, o plimbare prin parc, o melodie preferata, o iesire la un film sunt lucruri simple care ne completeaza viata. Si care, din pacate, le constientizam uneori prea tarziu.
O experienta total neplacuta m-a facut sa-mi revad toata viata in cateva secunde si mi-am promis sa trec multe alte lucruri pe care le consideram primordiale intr-un plan secund si sa ma bucur de tot ce am si carora cu siguranta nu le acordam importanta meritata.
Tot ce trebuie sa facem e sa ne bucuram de viata cu bune si mai putin bune, cu zambete si tristeti, cu fericiri si necazuri, ca pana la urma din asta e formata si e doar una.

Mi-am amintit o chestie draguta...care suna asa:
"You take the good, you take the bad, you take them both and there you have the facts of life... "

Niciun comentariu: